Yeeeey

Kom inte på någon bra rubrik...

Eftersom jag går Estetik och media så kommer jag få filma mycket och göra filmer osv. Så jag och Ida har bestämt oss för att vi ska göra en egen film, dock ska det inte ha något med skolan och göra förutom kanske låna videokameror. Vi funderar på att göra en skräckfilm eller en komedi, dock så har vi inte så bra fantasi just nu haha...men med skräck så har jag fått upp några scener i mitt huvud men har inte skrivit ner eller bundit ihop dom.

Detta kommer att ta ett bra tag att göra filmen eftersom jag ska klippa och sånt efter så att den blir riktigt bra! Dock kanske jag inte kan visa den här eftersom det ska bli en film på ungefär 50-60 minuter men vi får se:)

Juste, har börjat att fixa med bloggen nu med färger och sånt, så nu är det bara headern som jag ska göra och sätta in den så är bloggen klar skulle jag kunna tro:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0