Trög morgon

Försov mig idag, vaknade 07:30 så det var riktigt tur att min mamam var ledig idag! Nu sitter jag på samhäll medier och kommunikations lektionen och typ dör. Vi skulle redovisa en sak idag men har bara svarat på ena frågan och när jag skulle kolla på den andra frågan igår var den borta från min dator:o (Jag skrev upp frågorna). Så har ingen aning om vad jag ska göra...aja får se om jag överlever idag haha.

Åker förmodligen till stallet direkt efter skolan beror på vad mamma gör. Och kanske kommer få trava på henne idag beror på vad veterinären sa igår men Patricia vill ju inte svara på sms eller när jag ringer!!:(
Men nu måste jag stänga ner min dator, önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

jätte fin blogg! :D

2011-10-13 @ 10:20:56
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0