Sanna Johansson!

Jag heter då Sanna Johansson. Jag fyllde nyss 16 år (25 september). Jag bor i Borås med min familj och djur. Och jag har 2 hundar (Japansk spets och en Mops) och 4 katter. Jag äger inte en häst men har ägt 2 stycken i mitt liv och vi funderar på att köpa en ny i vår ungefär. Dock så har jag just nu en medryttarhäst som heter Bianca som är världens bästa ponny!

Jag har varit medryttare på henne i 1 och ett halvt år ungefär. Hon är ett sto på 10-11år och är 144cm i mkhd.
Jadu, vet inte riktigt vad jag ska säga mer, jag är 161cm lång och har brunt blondt hår, grå grön gul blåa ögon.



Bianca och jag!

Och mig kommer ni nog mest se bakom kameran om jag inte rider eftersom jag hellre fotar än är modell!
Går även också på en Estetik&Media linje på Viskastrandsgymnasiet som ligger i Borås:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0