Inte kunnat blogga

Eftersom jag varit hästvakt i Bredared och har INGEN täckning där så har varken kunnat blogga från min data eller min mobil...förlåt!

Lördag: Vaknade i bredared, fixade mig och sen hämtade mamma mig. Emelie Berg kom till mig 09:00 för att åka till länghem för att jag skulle fota när hon skulle visa sin häst på Länghems ridklubb:) Och direkt efter det så åkte jag Ida och Emelie med Emelies häst till Fristad eftersom hon ska flytta henne dit. Så vi packade upp saker, åkte tillbaka till stallet i länghem för att packa mer, och sen till fristad för att fixa mer! Kom hem runt 20:00 så det blev en lååång dag...

Och när jag kom hem så var min kusin och hennes kille där, åt och spelade ett familjespel:) och sen åkte jag tillbaka till Bredared!

Söndag: Jag och Jasmine gick upp 07:00 och släppte ut hästarna, och det var hur mycket frost som helst ute! och svin kallt...så det blev en snabb utsläpp hah! sen sov vi igen, vaknade och utökade hagen och åt.

Sen så tog vi in Blökk och Tommí och vi skrittade ut en liten runda på dom, sen löshoppade vi hästarna lite:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0