Ida Andersson

Som rubriken säger, Jag heter Ida Andersson och är 15 år!
- ee, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... Jag bor i ett stort hus i fristad med min pappa
men jag bor oxå I en hyfsat stor lägenhet i stan med Min syster, Mamma & halvpappa. 
Jag har en katt som husdjur, och en ganska stor hund vid namn Agobra Zorba som är ett 13 årigt varmblod:)
de är han jag kommer skriva mest om :) Jag har ägt bebis i snart 3 månader.. ojj vad tiden går fort:o
men nu vet ni på ett ungefär vem jag  är och vad jag kommer skriva om xD
- min älskade Travare Agobra Zorba! 



- och jag hehe

allt för miig, bara att vänta så man kan läsa kära sannas presentation (A)
några frågoor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0