Hemma från skolan

Mådde inte alls bra i morses, var förkyld, ont i min arm och det gjorde ont i min mage. Så jag bestämde mig för att vara hemma, och det kanske var lite tur att jag mådde dåligt eftersom jag har 2 prov idag som jag inte har hunnit och övat på...men men får göra dom nästa vecka.

Idag ska jag bara kolla på film och sånt, kanske hinner göra en header om min syster låter mig låna hennes databatteri eftersom jag inte kan ladda min andra data. Sen vid 4 ungefär så ska jag och mamma åka ut till stallet och jag ska bara skritta en runda eftersom hon ska tillbaka till veterinären nästa onsdag och då kommer vi förmodligen få börja trava henne:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0