Hemgång

Ska åka hem från skolan nu, har egentligen 2 lektioner kvar men efter lunchen mådde varken jag eller min syssling bra, tror att det var kycklingen vi åt som gjorde så att vi mådde illa:(

Så nu sitter jag vid skåpen och väntar på min syssling för hon måste bara prata med klassföreståndaren först innan hon också får åka hem. När jag kommer hem ska jag ta tabletter och lägga mig och sova eller något så att jag mår bättre tills ungefär 4-5 tiden så att jag kan fota Emelie och Ida.

En sak som känns lite oroande är att jag kommer få min mens när som helst och då kommer förmodligen cystan att spricka och skolsköterskan sa att det kommer göra riktigt ont så är orolig för hatar verkligen smärta...


En sådan är det jag har på min högra äggstock som kommer att spricka eller så kommer jag att få operera bort den...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0