Godmorgon bloggen!

Ska snart till skolan ska bara fixa lite. Idag så ska jag lämna in min dator till datateknikern, kommer sakna min lilla Mac Book:( men när jag får tillbaka den kommer jag ha CS5,5 i den!!:D

På onsdagar har vi lektionerna Medieproduktion och Visuell kommunikation.

Medieproduktion:
Det är när vi filmar/fotar och sen klipper och redigerar filmerna. Och håller på med praktiska saker.

Visuell kommunikation:
Är all teoretisk inom media, typ olika vinklar man ska/kan filma i, vart det är bäst att stå. Precis som om det var en teori lektion på ridhuset! Dock är denna lektionen i 3 timmar...

Men nu måste jag dra så att jag hinner med min buss!:)




Kommentarer
Postat av: Julia K ( T E A M R Y T T A R N A )

Jätte fina hästar ni har! Ska vi följa varandra via bloglovin?! :D

2011-10-12 @ 07:35:00
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0