Bloggar jag läser

Här är lite bloggar som jag läser!

Dressyrmupparna.se
En riktigt bra blogg som jag följt länge! Har följt Linn innan dom startade bloggen när dom var aktiva på BDB. Dock har det blivit mycket med reklam och sånt så tycker faktist att bloggen var mycket bättre innan...men den är ändå bra.

Teamsl.se
Läser den då och då, tycker att Sofia Genne rider otroligt bra och en dröm är att få träna en dressyrträning för henne! Och sen tycker jag att både Sofia och Linn verkar goa och snälla tjejer:)

Ponnysanning.blogspot.com
Min favorit blogg just nu som jag klickar in på minst 10 gånger om dagen för att se om dom uppdaterat...haha typ stalker! Ne men den bloggen är riktigt bra, och tycker att det är bra skvaller men på en snäll nivå.

Matildadrysen.devote.se
Läser denna bloggen eftersom hon gick på min förra skola (Daltorp) och hon ska få barn närsom helst! Barnet är beräknat den 13 Oktober. Och den är bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0